rowindevisser.reismee.nl

At the gate!

Daar gaan we dan... Vandaag is het echt zover!

Eerst hebben onze lieve vriendjes (Rick en Miguel) ons afgezet op Schiphol en daarna zijn we met zijn tweeën door de douane gegaan. Alles verliep vlekkeloos.

Onze eerste vlucht naar Dubai duurt 6,5 uur ;) Daarna een overstap van ongeveer 4 uur (dat valt wel mee gelukkig). Van Dubai naar Brisbane duurt iets langer (14 uur...)

Dus het zal wel even duren voordat jullie weer iets van ons ondernemen...

Lieve groetjes van ons!

Opa Jan / Oma Hannie

Goeie reis en maak er iets speciaals van

Hellen en Martin

Goede reis, geniet ervan kanjer!

ingrid

Nou eindelijk is het zover!!!
Je droom sinds de lagere school: "als ik later groot ben ga ik naar Australië"
Ga lekker genieten samen met Marleen en maak er een mooie reis van

Desiree

wat een super mooie ervaring gaat dit worden! Geniet ervan en ik blijf je volgen de komende weken

moniek

Wow Rowin! Eindelijk na een lange tijd van voorbereiden, is het nu dan echt zover... Geniet van je vlucht en al het moois wat op je pad komt.

Marga

Geniet van deze prachtige reis, ook wij zullen je volgen.
Het zal een onvergetelijke ervaring worden !!! Nogmaals geniet ze.

Gerda versteeg

Hoi Rowin mooie reis,prachtig om op terug te kijken geniet nog even gr Hennie en Gerda Versteeg