rowindevisser.reismee.nl

Australia Zoo and Mount Coot-tha

Hallo iedereen,

Hier weer een berichtje van ons. Onze laatste dag in Brisbane is vandaag aangebroken, morgen vertrekken we naar Noosa.

De afgelopen twee dagen hebben we weer ontzettend leuke dingen gedaan! Donderdag 10 juli zijn we naar de bekende Australia Zoo (van Steve Irwin) geweest. Wat een grote dierentuin is dat! Ook heel leuk is dat je veel dieren van dichtbij kan bekijken en zelfs kan aaien! We hebben kangaroe's gevoerd en koala's geknuffeld. Verder hebben we ook nog een ontzettend leuke wildlife show gezien met krokodillen, papagaaien en roofvogels.

Ook hebben we donderdag onze eerste maaltijd zelf gekookt: heerlijke pasta :)

Vandaag zijn we naar Mount Coot-tha geweest (dit is eigenlijk meer een heuvel). Hier heb je een ontzettend mooi uitzicht op Brisbane. Vanuit het topje zijn we naar beneden gewandeld door het bos en zijn we nog wat Aboriginal Art tegen gekomen. Aan de voet van deze heuvel zaten de Botanical Gardens, waar je planten hebt van over de hele wereld!

Vanavond gaan we pakken zodat we morgen op de bus kunnen :)\